Jump to content

FSX A320 crashes (VAS), etc.

Ralf Reuß

Recommended Posts

I'm really disappointed !! It can not be that I have to reduce everything to start a plane without crashing? Even with aircraft of PMDG there are no such problems. I as a user have a feeling I was working as a beta tester, whether new CFG file Ramsoftware or other settings, and I speak here of hours with my Flight Club in the group all has nothing helped real. So I delete all favorite airports again? The same applies to traffic. Without traffic, it is not fun !! On the Internet you will find closed threads and no one has a perfect solution. If you write to the support, the answer is a link to the forum. This is a support ??
So can this aircraft apparently only without Scenery, traffic and without installed addons operate ?? Not with me!!
My holiday I have enough already sacrificed so !!

I want to give the aircraft within the right to return back !!!!

Ich bin wirklich enttäuscht !! Es kann doch nicht sein, dass ich alles reduzieren muss um ein Flugzeug ohne Absturz zu starten? Auch mit Flugzeugen von PMDG gibt es nicht solche Probleme. Ich als Benutzer habe das Gefühl, das ich als Beta-Tester funktioniere, ob neue CFG-Datei, Ramsoftware oder sonstige Einstellungen und ich spreche hier von Stunden mit meinem Flight Club in der Gruppe alles hat nichts wirkliche geholfen. Also lösche ich alle Lieblings Flughäfen wieder? Das gleiche gilt für den Verkehr. Ohne Verkehr macht es keinen Spaß !! Im Internet finden Sie geschlossene Threads und niemand hat eine perfekte Lösung. Wenn Sie an den Support schreiben, ist die Antwort ein Link zum Forum. Das ist eine Unterstützung ?? 
Also kann man dieses Flugzeug scheinbar nur ohne Scenery, Verkehr und ohne installierte Addons betreiben?? Nicht mit mir!!
Mein Urlaub habe ich schon genug damit geopfert!!

Ich möchte das Flugzeug innerhalb der Rückgaberecht zurück zu geben !!!!

Norman S Bowman

Hi Ralf,

With my modest system but with few tweaks,on FSX-SE,I am able to run trafficand weather without any problems.

I would give the support team a chance to help you by posting the information which they require as detailed in the pinned post at the top of the forum.

Norman

Hi Norman,
In principle I agree with you. But why can I have my settings with other aircraft on high? When I start the aircraft increases my Ram 700 MB to about 2500 MB and I have 24GB Ram but unfortunately FSX uses only about max. 3200 MB and no later than 2700 MB is final (VAS). My beautiful scenery and everything else I would not turn off.

And I am, in principle, only users and expect a product that works! It can not expect from me, it is still a "game", I have to engage deeply into the system and do not know what happened.

Processor i5 3.4GHz
Ram 24 GB
Nvidia GeForce GTS 775 M (2 GB DDR5 Ram)

Hi Norman,
grundsätzlich gebe ich Dir recht. Aber warum kann ich meine Einstellungen bei anderen Flugzeugen auf hoch lassen? Wenn ich das Flugzeuge starte steigt mein Ram von 700 MB auf ca.2500 MB und ich habe 24 GB Ram aber leider FSX nutzt nur ca. max. 3200 MB und spätestens bei 2700 MB ist Schluss (VAS). Meine schöne Landschaft und alles andere möchte ich nicht abschalten.

Und außerdem bin ich im Prinzip nur Anwender und erwarte ein Produkt was funktioniert! Es kann von mir nicht erwartet, es ist immer noch ein "Spiel", das ich tief ins System eingreifen muss und nicht weiß was passiert.  

Prozessor i5 3,4GHz
Ram 24 GB
Nvidia Geforce GTS 775 M (2 GB DDR5 Ram)

Hallo Ralf, dem kann ich mich nur anschließen. Man hätte schon in der Beschreibung des Fliegers schreiben müssen, das man alle Einstellungen aufs Minimum setzen muß sowie Addons (Airports etc.) deaktivieren muß.
Die selben Probleme hatte meine Gruppe und ich mit der Concorde X.

Hello, Ralf, to that I can only join. One would already have had to write in the description of the airman which one must put all settings on the minimum as well as must deactivate Addons (airport etc.).

My group and I with the Concorde X had the same problems.

O_l_i_v_e_rM_a_e_r_t_e_n_s
19 minutes ago, ronaldi40 said:

das ist bloedsinn, der fsx ist 32 bit und bei 3,2 ist schluss, auch auf einen 64 bit system!!!

You're absolutely wrong. Try 232 ...   ;-)

3.2 GB stem from a 32bit OS, where FSX can only use what the OS itself leaves open from 4.2 GB.

You can also try Wikipedia:

https://de.wikipedia.org/wiki/Virtuelle_Speicherverwaltung#Beispiele

O_l_i_v_e_rM_a_e_r_t_e_n_s
Just now, ronaldi40 said:

noch einmal, der fsx nutzt 3,2 gb und dann ist schluss. wenn du dich informieren moechtest, dann google mal.

I gave you all the information required for correcting your misconception and, from now on, I will refrain from replying to your posts.

@Ralf:

Feel free to answer, so we all can help you along.

• Create New...