Jump to content

Tiller not working since new update

ronprice46

Recommended Posts

Bob Lyddy

It is a toggle switch now... just press it once to engage it and press it again to disengage it... no need to keep the comma key depressed. 

Karl Brooker
Just now, Clark said:

How about 2d users? Is there a key to toggle tiller?

It interacts in exactly the same way. Set up via the MCDU, and choose to have the key as "sticky" if you prefer it to be a toggle.

50 minutes ago, Juan86270 said:

Please work team continue the updates and there is a solution to this problem please remove this is not good

Is your problem with the tiller?

26 minutes ago, Karl Brooker said:

Interactúa exactamente de la misma manera. Establecer a través de la MCDU, y puede elegir en la clave como "pegajoso" si usted prefiere que sea un conmutador.

Es el problema con el timón?

Yes..  

John Barnes

There is no problem with the rudder. You simply set the function in the MCDU to either use the comma button pressing all the time or set it so that the comma key is a sticky and you have to press it again to regain rudder control. This merely a little help for those who feel continually pressing the comma key to steer is hard work.

1 minute ago, John Barnes said:

No hay ningún problema con el timón de dirección. Sólo tiene que ajustar la función en el MCDU para cualquiera que use el botón coma presionando todo el tiempo o configurarlo de modo que la tecla de la coma es una pegajosa y hay que volver a pulsarlo para recuperar el control del timón.

I will try to find another method to fly or different airplane
thanks to all
bye

Lefteris Kalamaras

Dear Juan,

may I politely inquire what your age is?

it seems that your lack of English language knowledge is a barrier in this particular instance and unfortunately when you continue to ask for the same thing over and over without showing that you understand what we reply it becomes very frustrating not only for you but also for the people trying hard to assist you.

We have also tried to acquire the help of native Spanish speakers, but they also gave up after awhile because you seemed not to comprehend their very detailed replies.

We will continue to try, but without your help, it might actually prove impossible to do so...

1 minute ago, Lefteris Kalamaras said:

Querido Juan,

puedo cortésmente pregunto ¿cuál es su edad?

parece que su falta de conocimiento del idioma Inglés es una barrera en este caso particular y, lamentablemente, cuando se siga pidiendo la misma cosa una y otra vez sin mostrar que usted entiende lo que hay respuesta, se vuelve muy frustrante no sólo para usted sino también para el las personas que intentan duro para ayudarle.

También hemos tratado de adquirir la ayuda de hablantes nativos de español, sino que también se rindió después de un tiempo, ya que parecía no comprender sus respuestas muy detalladas.

Vamos a seguir intentando, pero sin su ayuda, en realidad podría resultar imposible de hacerlo ...

I am 30 years old   

J_U_A_N__R-A-M-O-S

Im a native spanish speaker. If you need my help let me know and i can try to help you too.

El español es mi idioma nativo. Si necesitas cualquier ayuda o aclaración me puedes avisar y hago lo posible. 

• Like 1
Just now, cyberstudio said:

Soy un hablante nativo de español. Si necesita mi ayuda, hágamelo saber y puedo tratar de ayudar a usted también.

El español es mi idioma nativo. Si need any ayuda o aclaración me PUEDES avisar y hago lo Posible. 

Por favor ayudeme @CyberStudio

• Create New...